Отчет по гос услуге » Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа № 30" отдела образования по городу Усть-Каменогорску Восточно-Казахстанской области
Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«№30 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7232) 55-97-25
Есепші:
+7 (7232) 55-97-24
Нашар көрушілер
нұсқасы
30
наурыз
2024

Отчет по гос услуге

Білім бөлімінің "№ 30жалпы білім беретін орта мектебі " КММ қызметінің есебі
Өскемен қаласы бойынша ШҚО ББ
2023 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша
1. Жалпы ережелер
1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы ақпарат.
Шығыс Қазақстан облысы Өскемен қаласының білім беру бөлімінің «№ 30жалпы білім беретін орта мектебі» КММ мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі (мектепке дейінгі сыныптар) жүйесінде білім беру саласындағы кадрларды даярлауды жүзеге асыратын мемлекеттік органы болып табылады. Шығыс Қазақстан облысы аумағындағы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім.
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы мәліметтер:
Орындау тәртібі бойынша «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 39/НК (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 25.11.2021 ж. 407/НК) «№ 6 орта мектеп» КММ » Шығыс Қазақстан облысы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімі келесі мемлекеттік қызметтерді тегін көрсетеді:
2023 жылы мектеп келесі мемлекеттік қызметтерді көрсетті:
- «Мектептегі оқушылар мен оқушылардың жекелеген санаттарын тегін және жеңілдікпен тамақтандыру» – 40;
- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» - 117;
- «Денсаулығы бойынша ұзақ уақыт бойы бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдарына бара алмайтын балаларға үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыруға құжаттарды қабылдау» - 11;
- «Негізгі орта, жалпы орта білімнің телнұсқаларын беру» - 7;
- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау» - 58.
2. Қызметті алушылармен жұмыс
1) мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
30-oskemen.mektebi.kz мектебінің ресми сайтында барлық мемлекеттік қызметтердің Ережелері мен Стандарттары бар.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.
2023 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді актілер жобаларын қоғамдық талқылаулар өткізілген жоқ.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.).
Мектеп әкімшілігімен көрсетілетін қызметті алушыларды мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттандыру бойынша 7 түсіндірме іс-шарасы жүргізіліп, 2980 адам қамтылды.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар
1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Білім беруді ұйымдастыруда кезек күту мәселелерін шешу және кезекті қалыптастыру мен қызмет ету процесін автоматтандыру (100%) мақсатында автоматты тарату жүйесі енгізілген.
Жүйелерді Ұлттық білім беру деректер қорымен (ҰБДБ) интеграциялау бойынша жұмыстар уақытылы жүргізілуде. Ақпараттық жүйелерден алынған деректер ҰБДБ-ға беріледі. Бұл білім беру ұйымының контингенті мен жеке құрамы туралы мәліметтерді толтыру және ұсыну бөлігінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жояды.
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік қызметі автоматтандырылды.
2023 жылдың 1 сәуірінен бастап мектепте жалпы білім беретін мектептердің 1-сыныптарына қабылдау үшін электронды құжат қабылдау жүйесі жұмыс істей бастады. Ата-аналар бұл қызметті www.egov.kz электронды үкімет порталында электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) арқылы алады. Өтініштер тәулік бойы қабылданады, сондықтан ата-аналар жұмыста немесе үйде отырып, мектепке онлайн режимінде өтініш бере алды, сонымен қатар мектепте 1-сыныпқа өтініш беру үшін ата-аналар үшін «Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрышы» ұйымдастырылды. 2023 жылдың 1 сәуірі мен 1 тамызы аралығында мектепке осылайша 68 бала қабылданды.
Бұл бағыттағы жұмыстар жалғасын табады.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.
2023 жылы қызметкерлер мемлекеттік қызмет көрсету саласында біліктілігін арттыру курстарынан өткен жоқ.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін нормативтік-құқықтық тұрғыдан жетілдіру.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі 33 мемлекеттік қызмет көрсетуді реттейтін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді бекіту/өзгерту туралы бұйрықтар жолдады.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау
1) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдары туралы мәліметтер.
Мектеп әкімшілігіне қызмет алушылардан мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысты шағымдар түскен жоқ.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақылау нәтижелері.
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 78 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын мемлекеттік бақылау қағидаларының 39-тармағына сәйкес ( 01.07.2021 № 116 жаңа редакцияда) Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы басшысының 2021 жылғы 21 желтоқсандағы № 521 бұйрығымен ведомстволық бағынысты ұйымдардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді. 2023 (бұдан әрі – Жоспар).
Жоспарға сәйкес 2023 жылы бақылау тексерулерінің қорытындысы бойынша заң бұзушылықтар анықталған жоқ.


5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары.
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасының тиімділігін арттыру және қызмет алушылардың қанағаттану деңгейінің төмендеуіне жол бермеу шеңберінде мектеп әкімшілігі мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша түсіндіру және ақпараттық іс-шараларды жалғастыруды жоспарлап отыр.











Отчет деятельности КГУ «Общеобразолвательная школа № 30»
отдела образования по городу Усть-Каменогорску
управления образования ВКО
по вопросам оказания государственных услуг на 2023 год

1. Общие положения
1) Сведения об услугодателе.
Государственное учреждение КГУ «Общеобразовательная школа №30» отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим обучение в сфере образования в системе дошкольного (классы предшкольной подготовки), начального, основного среднего и общего среднего образования на территории ВКО.
2) Информация о государственных услугах:
Согласно приказу и.о. Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан «Об утверждении реестра государственных услуг» от 31 января 2020 года № 39/НҚ (в редакции приказа МЦРиАП РК от 25 ноября 2021 года № 407/НҚ) Государственное учреждение КГУ «Общеобразовательная школа №30» отдела образования по городу Усть-Каменогорску УО ВКО на бесплатной основе оказывает следующие государственные услуги:
В 2023 году школа предоставила следующие государственные услуги:
- «Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в школе» – 40;
- «Прием документов и зачисление в организации образования независимо от ведомственной подчиненности для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования» - 117;
- «Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течении длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования» - 11;
- «Выдача дубликатов об основном среднем, общем среднем образовании»- 7;
- «Прием документов для перевода детей между организациями начального, основного среднего, общего среднего образования» - 58.



2. Работа с услугополучателями
1) Сведения об источниках и местах доступа к информации о порядке оказания государственных услуг.
На официальном сайте школы 30-oskemen.mektebi.kz размещены Правила и Стандарты по всем государственным услугам.
2) Информация о публичных обсуждениях проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг.
В 2023 году публичные обсуждения проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг не проводились.
3) Мероприятия, направленные на обеспечение прозрачности процесса оказания государственных услуг (разъяснительные работы, семинары, встречи, интервью и иное).
Администрацией школы проведены 7 разъяснительных мероприятий по информированию услугополучателей о порядке оказания государственных услуг с охватом 2980 человек.
3. Деятельность по совершенствованию процессов оказания государственных услуг
1) Результаты оптимизации и автоматизации процессов оказания государственных услуг.
В целях решения проблем очередности в организацию образования и автоматизация процесса формирования и функционирования очереди (100%) внедрена система автоматического распределения.
Своевременно проводится работа по интеграции систем с Национальной образовательной базой данных (НОБД). Данные из информационных систем передаются в НОБД. Таким образом исключаются коррупционные риски в части заполнения и предоставления данных о контингенте, персонале организации образования.
Автоматизирована государственная услуга «Прием документов и зачисление в организации образования, независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования».
С 1 апреля 2023 года в школе начала работу электронная система приема документов по зачислению в первые классы общеобразовательных школ. Данную услугу родители получают на портале электронного правительства www.egov.kz посредством электронной цифровой подписи (ЭЦП). Подача заявлений осуществляется в режиме 24/7, таким образом родители, находясь на работе или дома, смогли подать заявление в школу в режиме онлайн, также в школе был организован «Уголок самообслуживания» для подачи родителями заявления в 1 класс. C 1 апреля по 1 августа 2023 года в школу таким образом зачислено 68 детей.
Работа в данном направлении будет продолжена.
2) Мероприятия, направленные на повышение квалификации сотрудников в сфере оказания государственных услуг.
В 2023 году курсы повышения квалификации по госуслугам сотрудники не проходили.
3) Нормативно-правовое совершенствование процессов оказания государственных услуг.
Министерством образования и науки РК направлены приказы по утверждению/внесению изменений в НПА, определяющих порядок оказания государственных услуг, которые регулируют оказание 33 государственных услуг.
4. Контроль за качеством оказания государственных услуг
1) Информация о жалобах услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг.
В администрацию школы жалоб услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг не поступало.
2) Результаты внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг.
В соответствии с пунктом 39 Правил государственного контроля за качеством оказания государственных услуг, утвержденных приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 8 декабря 2016 года № 78 (с изменениями от 1 июля 2021 года № 116), приказом руководителя управления образования Восточно-Казахстанской области от 21 декабря 2021 года № 521 утвержден План контрольных мероприятий за качеством оказания государственных услуг подведомственными организациями на 2023 год (далее – План).
Согласно Плана в 2023 году по результатам контрольных проверок фактов нарушений не выявлено.
4. Перспективы дальнейшей эффективности и повышения удовлетворенности услугополучателей качеством оказания государственных услуг.
В рамках повышения эффективности качества оказания государственных услуг и недопущения снижения уровня удовлетворенности услугополучателей администрацией школы планируется продолжить разъяснительные и информационные мероприятия по вопросу оказания государственных услуг.

[]http://30-oskemen.mektebi.kz/uploads/posts/2024-03/1711786614_otchet.jpg[/]